|
Prototyp nowego Corrado, który miał
wejść do produkcji ok. roku 2004 |
|
Corrado RSR jako wytwór
wyobraźni S.Chevalier z 2002 roku |
|
Marc Senger - szkicowy
projekt artystyczny (2006) |
|
Z uwagi że VW planuje
jednak odejść od nazwy Corrado
jako że okazał się klapą marketingową zaproponował
takie to oto kolejne Scirocco zbliżone do EOSa |
|
CORRADO 2008
VW planuje nową wersję Corrado 2+2 na 2008 rok modelowy.
Produkowany byłby na płycie z Golfa V a rozmiar będzie nieco większy od
Audi TT.
Hatchback'a będą cechowały opływowe reflektory oraz gril o tytanowym
wykończeniu.
Z dostępnych silników będzie nowy 1.4 litra Twincharger o mocy 170 koni,
2.0 turbo o mocy 200 koni
oraz niewykluczone że również 250cio konny V6 o pojemności 3.2 litra. |
|
A oto i sam CONCEPT R. Nazwa robocza nowego
dziecka VolksWagena
|
|
Kolejna wizja Scirocco trzeciej generacji.
Tym razem wyposażona w silniki TSI o wysokich mocach rzędu 200 PS
|
|
Po latach plotek i
pomówień VW pokazuje prototypową wersję Sirocco nazwaną IROC (scIROCco).
Koncern poszedł w kierunku stworzenia auta od zera projektując auto
mające wzbudzać emocje.
Będzie to praktyczne coupe 2+2.
W projekcie można zauważyć wpływy Audi A3, Golfa GTI, Eosa, Passata,
Volvo C30 oraz Alfy Romeo.
Zdjęcia nie oddają faktycznych wymiarów auta. Prototyp stoi na 19"
kołach z oponami 235/35.
Silnik, jaki zostaną użyte to m.in.: TSI (210ps), TDI (170ps), 3.2 z
Golfa R32 lub FSI (260ps).
Skrzynie do wyboru to DSG lub 6cio stopniowa manualna.
Spodziewa się, że wersja produkcyjna będzie bardzo zbliżona do konceptu.
Premiera zapowiadana jest na rok 2008.
Wciąż nie jest wiadome czy IROC pojawi się na rynku amerykańskim.
|