Skocz do zawartości
Leon Nelson

VW Corrado jako pierwszy samochód

Rekomendowane odpowiedzi

Kryniol    0

wporzo sztunia musze przyznać, ale za 7500 to 2x za drogo za corrado igłę :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Domi    0

znowu nie przeginajcie bo za 7-8k mozna spokojnie kupic dobra baze ze starszych rocznikow Corrado, choc jak na korado to faktycznie drogo moze byc :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Paloma    0

Ja w ogóle nie rozumie po co przepłacać :blink:

 

spokojnie za 1,5tyś znajdziesz dobrą sztukę do modów...no ale bogaci bawią się inaczej -_-

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
BazaMKII    0

za 3000zł to mozna kupic corka do remontu od podstaw i z zajechanym juz prawie silnikiem a mi chodzi o takiego corrka zeby buda byla w dobrym stanie bez rudej i ze sprawnym silnikiem i kompressorem i chce wiedziec tak szczeze czy warto kupic takiego corka za 7000zł czy to nie jest za duzo za takie auto bo ceny corkuw sa zróżnicowane od 3-15tys a jak mial bym juz kupywac corka do roboty to za grosze czyli za 2000zł i wstawic vr6 i odbudowac od podstaw

 

 

I jak ktos widziel fajnego corka wartego kupna do 8tys to moze podeslac namiary na niego

Edytowane przez BazaMKII

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lukasz_61    0

za 2tys to sie nawet na graty nie nadaje. za 8k mozna juz znalezc fajna baze. oczywiscie jesli myslisz w przyszlosci robic wszystko po swojemu. jesli chcesz cos kupic i sie tym bujac to lepiej od razu dolozyc na ladniejszego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Antonio    0

podam przykład w którym jestem królikiem doświadczalnym, kupiłem corrado za 6000tys. włożyłem już ponad 6000 :D aha opłat rejestracji, ubezpieczenia itd nie liczę, no i to wszystko w troszkę ponad pół roku, bo od listopada :D , a końca nie widać :lol: :lol: :lol: ogólnie gdybym wiedział, że mój obecny egzemplarz mnie wyniesie 12 i będzie w obecnym stanie to bym kupił od razu coś lepszego ;) tylko, że z pierwszym corrado już tak jest -_- bo to auto kupuje się nie głową tylko .... nie wiem czym :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Adanio    0

ogólnie gdybym wiedział, że mój obecny egzemplarz mnie wyniesie 12 i będzie w obecnym stanie to bym kupił od razu coś lepszego ;)

 

Kupiłbyś za 12 ale i tak te 6 byś włożył bo widocznie skoro je wydałeś to miałeś je "na zbyciu" :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
BazaMKII    0

ale pany to jak warty jest ten corek tej kasy czy nie http://moto.allegro.pl/item1138057653_corrado_g60_usa_oryginal_517600143.html

bo wpadł mi w oko dlatego ze to wersja USA i moze byc fajną baza na zrobienie konkretnego corka usa. Bo chcialem sie poradzic troche ludzi ktorzy maja juz dluga stycznosc z corrado

Edytowane przez BazaMKII

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Antonio    0

Adaś w sumie racja, że kolejne monety by w niego poszły :D ale może już byłoby widać koniec :D ale wszystko do ogarnięcia, w 2020 będę miał lalunie B):lol:

 

co do korka to ja się za bardzo nie znam ale wygląda spoko, ja nie widzę czy przednie i tylne lampy są US? przednie chyba nie

 

edit i szyber dziury nie ma, mój nie ma i wiem, że by się przydała :)

Edytowane przez antonio

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
IG0R    0

kolego bazamkII, z tego co mi wiadomo raczej nikt nie ogladal tego egzemplaza(ale moge sie mylic), a takze nie nalezy do zadnego z forumowiczy. Na fotach wyglada na calkiem spoko auto, ALE prawda jest taka ze na zdjeciach to nawet auta za 3k. moga wygladac na "igły". Wydaje mi sie ze baza jest dobra. Pare frykasow usa posiada i jest w miare kompletny. Silnik to zagadka. Ale dla swietego spokoju, w jakim by stanie nie byl to kompresor bym zregenerowal (oszczedny placi 2 razy:)) Co do bezwypadkowosci to wiadomo jak jest, sprzedawca pozniej Ci powie ze sie nie zna i wydawalo mu sie ze bezwypadkowy. Reasumujac. Trzeba podjechac osobiscie, najlepiej z jakims kumatym mechanikiem, wziac miernik gr lakieru, obadac cale auto, pojechac na kanal albo sciezke diagnostyczna(wybulic nawet to 100zł) przejechac sie, posluchac itp. zamiast pozniej pakowac niepotrzebnie kase i "reanimowac"="doprowadzac do stanu uzywalnosci". Jedni kupia wypasa za 5000, drudzy złoma za 15000, nie ma zasady.

Mysle ze jak ktos by ogladal to auto i bylo złomem to pewnie by Ci tutejsi forumowicze odradzili.

Jezeli powaznie myslisz o corrado i swoj wybor kierujesz jedynie w tym kierunku to polecam oplacic te 25zł, poczytac co boli ten model, jakie sa najczestsze usterki i na co zwracac uwage przy kupnie. Tyle ode mnie

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
alien    0

ale leniwi ostatnio jestescie :P składka,składka,składka dzekuje dobranoc

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
BazaMKII    0

IG0R

dzieki za konkretnego posta, no i ja wiem ze trzeba pojechac je zobaczyc sprawdzic miernikiem doładowania ile dmucha kompressor sprawdzic cisnienie na cylindrach w jakiej kondycji jest silnik oraz sprawdzic blache czy niema kupe szpachli i czy nie ma dziur. Bo myslalem ze moze ktos ogladal moze tego corrka bo mam troche km do niego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
puma    0

a czy kolegu musi byc koniecznie g60 a nie cos innego 2.0 a vr6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
BazaMKII    0

a czy kolegu musi byc koniecznie g60 a nie cos innego 2.0 a vr6

w gre wchodzi g60 lub vr6 bo zwyklego 2.0 8v nie chce bo mam taka motorownie w golfinie a corrka chce jako drugie auto na cieple dni i wmiare z mocnym silnikiem a 9a silnika nie chce, bo jest na mechnicznym wtrysku i niechce sie bawic w przerabianie na digi I. kupil bym z ABF jak by byl produkowany ale niestety nie ma takich egzemplazy a vr6 ceny sa wysokie ponad 10tys i dla tego wole kupic g60 zdrowe a jak odpicuje je to albo zostanie g60 zmodyfikowane jak mnie nie doprowadzi do szalu g-lader bo jak wnerwi mnie g to trafi vr pod maske

Edytowane przez BazaMKII

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
poncheck    0

a po co 9a na digi przerabiać od razu? ja bym się w życiu na g nie zamienił :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
alien    0

Ja też :D Albo 16v (które lubi wkurwiać :D ) albo VR6

 

 

Ewentualnie 1.8t

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość stachu   
Gość stachu

nie wiem co wy macie do tych g60 , jak dla mnie ok motor tylko przez takich ludzi co nie dbaja o kompressor i reszte silnika jest ta zla opinia , jakos uzytkowincy zadbanych g nie narzekaja :P , 1.8 T moze miec kazdy :D a zadbane G tylko wybrancy ;p :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
alien    0

Każdy jest zwolennikiem innego silnika

 

Dla mnie osobiście nawet taki argument jak dzwięk

 

Patrząc na 16v dzwięk jest przedni 16 zaworów jak i konstrukcja dolotowa silnika robią coś :)

Patrząc na VR6 to 6 garów ryczy tak że można tego słuchać dzień w dzień i nie nudzi sie

A G60 ? Tam się nic nie dzieje ( nie jedno słyszałem ).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Qbejs    0

Ee tam dobre G60 dobrze buczy :] Jak jeszcze jest dobrze dolot zrobiony to bov-efekt robi robote.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
GTH    0

Calkiem "Zdrowe" G60 z allegro to naprawde chyba cud hehe, co do efektu bova zgadza sie Quba, dla tego dzwieku warto zyc :wub:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
alien    0

właśnie dobrze kuba ujełeś G60 buczy a dla mnie ma warczeć ryczeć to jest tooooooooooooo :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość stachu   
Gość stachu

nie wiem czy zauwazyles ale ja mam 16v :D na wkladce kn wydech bastuck itp , i wiem jak fajnie chodzi 16v ale nie mozna powiedziec ze g nie ma dzwieku :D kompressor rozwiercony i inne bajery i dzwienk jest bajka :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Antonio    0

w gre wchodzi g60 lub vr6 bo zwyklego 2.0 8v nie chce bo mam taka motorownie w golfinie a corrka chce jako drugie auto na cieple dni i wmiare z mocnym silnikiem a 9a silnika nie chce, bo jest na mechnicznym wtrysku i niechce sie bawic w przerabianie na digi I. kupil bym z ABF jak by byl produkowany ale niestety nie ma takich egzemplazy a vr6 ceny sa wysokie ponad 10tys i dla tego wole kupic g60 zdrowe a jak odpicuje je to albo zostanie g60 zmodyfikowane jak mnie nie doprowadzi do szalu g-lader bo jak wnerwi mnie g to trafi vr pod maske

 

zdrowe G60 kosztuje chyba więcej jak zdrowy vr ;)

 

PS. kto nie miał 16v ten nie jak jest :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

By korzystać z forum musisz się zgodzić z zasadami: Warunki użytkowania.