Skocz do zawartości
Ika

Gdzie Sciro Lub Corka Widziano...

Rekomendowane odpowiedzi

Antonio    0
W dniu 15.11.2019 o 14:39, erwinus napisał:

IMG_20191113_113106.thumb.jpg.2f1d63f400117c9264b8c2a6999a8692.jpg


Maska i zderzak starego typu, grill dopakowany nowego typu. Halogeny i kierunki też NT? Trochę dziwny miks, bo halo NT są drogie, a ST tanie jak już ktoś naprawiał. grill może kwestia gustu, ale miksy zawsze dziwnie wyglądają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
erwinus    0
1 godzinę temu, Antonio napisał:


Maska i zderzak starego typu, grill dopakowany nowego typu. Halogeny i kierunki też NT? Trochę dziwny miks, bo halo NT są drogie, a ST tanie jak już ktoś naprawiał. grill może kwestia gustu, ale miksy zawsze dziwnie wyglądają.

Z samochodem dostałem 3 rodzaje lamp tył i dwa rodzaje lamp przód do tego 3grille st  nt założony i grill z brewka halogeny też mam st tylko nie zakładałem bo są trochę poobijane od kamieni a te są nowiutkie i już były zalozone. Ale gratuluję sprawnego oka i spostrzegawczości:) mimo wszystko mam nadzieję że nie wygląda to komicznie 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dyrcio    0
W dniu 18.11.2019 o 14:03, kostek napisał:

Przed chwilą widzialem żółte corrado  na KBR......w Łomiankach przy głównej trasie 

To moje corrado, po chyba 10 latach wróciłem do tego samochodu...bo je po prostu lubię. Kiedyś miałem 1,8 16v. Ten żółtek to troche ulep, ma 2 litrowy silnik z golfa gti(podobno). W miare czasu i gotówki będę auto poprawiał...i ten kolor,:angry: ehhh. Przy okazji; nie działa predkościomierz, sprzedawca okłamał mnie, że to pęknięta linka. Po sprawdzeniu okazało się, że to licznik w wersji bez linki. Ktoś by coś podpowiedział,dopomógł? Na razie sprawdziłem silniczki w zegarach-sprawne. Samochód w tych Łomiankach trochę postoi, pracuję tam. Byłbym wdzięczny za pomoc, podpowiedzi(jestem elektrykiem ale nie samochodowym) lub gdzie w okolicy ktoś by to ogarnął.

Edytowane przez Dyrcio

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kostek    0

Zegary możesz dokupić z passata b3 tam były wersje na linkę.  Elektryka nie jest taka trudna . Znajdź dobre schematy a szybko się nauczysz 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Adanio    0

Zamiast zegarów na linkę można też po prostu wrzucić na skrzynię impulsator i od niego poprowadzić 3 kabelki tam gdzie trzeba.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dyrcio    0

Ja tam żadnej linki nie znalazłem. Auto jest z 92 roku więc, tak jak juz doczytałem, liczniki elektroniczne. Oryginalnie silnik był 2,0 8v. Jak znaleźć ten impulsator? Może go mam czy też przepadł przy swapie silnika? Dzięki za podanie kierunku poszukiwań.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kostek    0

Kogo czerwony cor chyba G60, stoi w  Popicach  pod warsztatem ? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
indi    0

Przed chwila żółte corrado w m. Łomianki , stało na ogrodzonym parkingu kolo jakiejś firmy chyba 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
indi    0

Dobra nie bylo tematu :) po prostu  informuje ze nadal stoi :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
delfin    0

Dzisiaj godzina 10:30 - Kielce ul. Seminaryjska granatowe Corrado na numerach TKI......

Edytowane przez delfin

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
madKOWAL    0

przy spodku w Katowicach widuję zaparkowane bardzo zadbane Scirocco mk2 na szyldach SG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rafał24V    0

Pojechałem na myjnie .Myje w boksie , a tu obok drugie wjechało i spot się zrobił.Nawet właściciel myjni przyszedł pogadać.

 

I dzisiaj byłem w Kamieńcu Ząbkowickim.I kor w zagrodzie mechanika jeszcze  nie na naszych blachach.Ale seria bo nawet wysoko stał.Nie było znaczków także nie wiem jaki silnik.Ale chyba G60 bo maska ST.

 

IMG_20200124_163148312.jpg

IMG_20200126_113816211.jpg

Edytowane przez Rafał24V

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
horletzz    0
W dniu 26.01.2020 o 20:23, Rafał24V napisał:

Pojechałem na myjnie .Myje w boksie , a tu obok drugie wjechało i spot się zrobił.Nawet właściciel myjni przyszedł pogadać.

 

I dzisiaj byłem w Kamieńcu Ząbkowickim.I kor w zagrodzie mechanika jeszcze  nie na naszych blachach.Ale seria bo nawet wysoko stał.Nie było znaczków także nie wiem jaki silnik.Ale chyba G60 bo maska ST.

 

IMG_20200124_163148312.jpg

IMG_20200126_113816211.jpg

Beauties

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
BOLO666    0

Byle jaki model corrado można znaleźć w 5 min. ale wydzielenie z niego poszczególnych elementów aby można było je wymieniać, lub ogólnie dostosowanie modelu do danej gry/aplikacji, tak naprawdę wiąże się z modelowaniem tych elementów prawie od zera. Przykładowo w grafice 3D stosuje się tzw cullfacing co oznacza, że ścianki modelu widoczne są tylko z jednej strony, jakby spojrzeć/wyrenderować je od środka byłyby przezroczyste. Więc jakby taki element miał być wymienny należałoby w grze wyłączyć cullfacing (wpływa na FPS) lub dodać dodatkowe ścianki od wewnątrz, no i trzeba jeszcze wymodelować wszystko co jest widoczne pod błotnikiem... ewentualnie stosować kilka modeli tego samego obiektu (co zresztą najczęściej stosuje się w praktyce), tj. przykładowo modele zoptymalizowane do wyświetlania z zewnątrz w trakcie symulacji jazdy inne do widoku z wewnątrz, jeszcze inne z nad maski, a jeszcze inne do sceny z tuningiem. Wiele godzin mozolnej pracy artystów grafików i to czasem nie tylko 3D ale i 2D bo tekstury też trzeba jakoś dopasować. A gdzie efekty/shadery, gdzie fizyka? To tak z perspektywy informatyka...

 

Natomiast z perspektywy amatora lakiernika/blacharza, to to co prezentuje gra można określić tylko jednym terminem - ZGROZA! :lol: Kierwa takie młode będą potem w rzeczywistości jechać fleksem do gołej blachy i od razu kłaść na to warstwy dekoracyjne... a gdzie grunty, podkłady... SZPACHLA, gdzie zachowanie procesu technologicznego? ZGROZA Panowie! :lol:

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kostek    0

Przed chwilą na Grochowskiej w Warszawie  widziana  Zielona Sroka na NBA......... 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Lukas_VW    0

Bazowy silnik miał dwa zawory

Początkowo Corrado miało wyłącznie topowy (wówczas) 160-konny silnik 1.8 ze sprężarką G. Następnie pojawił się jego następca – motor VR6 o pojemności 2,9 litra i mocy 190 KM oraz 4-zaworowe 1.8 generujące 136 KM.

 

 

Coś to jest chyba nie tak. Ciekawe czy kiedyś napiszą artykuł bez błędu na temat corrka:huh:

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rafal    0

Raczej nie, ale to bez znaczenia. Fajnie, że znów wspomnieli no i ładne zdjęcia dali :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

×

Powiadomienie o plikach cookie

By korzystać z forum musisz się zgodzić z zasadami: Warunki użytkowania.